آرایشی و زیبایی, مجله زیبایی

تاثیر شگفت انگیز هایلایتر در آرایش

تاثیر شگفت انگیز هایلایتر

اگرچه هایلایتر تازه وارد دنیای لوازم آرایش شده، با این حال بین افراد در کشور‌های مختلف نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. هایلایتر معمولاً بعد از کانتورینگ استفاده می‌شود اما تنها به کار بردن آن نیز جذابیت دارد. اگر میخواهید بدانید که هایلایتر برای کدام قسمت از صورتتان مناسب است، فقط باید قسمت های استخوانی صورتتان را لمس کنید؛ بله! دقیقا این قسمت ها برای استفاده از هایلایتر خیلی زیبا و جذاب است.

تاثیر شگفت انگیز هایلایتر

چطور از هایلایتر استفاده کنیم؟

رژ گونه هایلایتر ماسکات حاوی روغن آرگان و رژ گونه هایلایتر پولمیک که مناسب پوست های چرب است معمولاً روی قسمت استخوانی گونه قرار داده می‌شود اما هایلایتر فشرده هدیک روی چانه، پل بینی، زیر ابرو‌ها و قسمت‌هایی از پیشانی نیز قابل استفاده است.

هایلایتر انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها کاربرد منحصر به فردی نیز دارند. همچنین به دلیل کاربردی بودن این محصول، مورد توجه بسیاری از آرایشگران قرار گرفته است.

در ادامه این مقاله انواع هایلایتر را شرح می دهیم ، پس با ما همراه باشید.

  • هایلایتر مایع

این نوع هایلایتر رنگ های متنوعی داشته و با بافت سبکی که ارائه می دهد، در انواع آرایش به کار برده می شود. به دلیل کاربرد فراوانی که این نوع هایلایتر در آرایش دارد می توان آن را به عنوان پر کاربرد ترین هایلایتر معرفی کرد.

  • هایلایتر کرمی

این نوع هایلایتر بیشتر در مناسبت های خاص و مجلل مثل عروسی، نامزدی و جشن های خاص استفاده می شود. اگر می خواهید آرایشی منحصر به فرد داشته باشید از هایلایتر کرمی استفاده کنید. البته نکته مهم این است که از این نوع هایلایتر بیش از حد استفاده نکنید چرا که ممکن است به صورت شما حالتی غیرطبیعی و نامناسب دهد.

تاثیر شگفت انگیز هایلایتر

  • هایلایتر پودری

زمانی هایلایتر پودری به کار شما می آید که می خواهید آرایش صورتتان فوق العاده طبیعی به نظر برسد؛ وقتی که می خواهید توجه زیادی را به خود جلب نکنید و ویژگی های صورتتان را تغییر ندهید. خوب است بدانید که هایلایتر فشره هدیک با ماندگاری بالا و پوشش دهی مناسب و رژگونه هایلایتر پولمیک بیشتر برای پوست چرب و جوش دار استفاده می شود، چرا که کمترین میزان چربی را دارد و باعث ایجاد جوش نیز نمی شود، هایلایترهای سبک هدیک و پولمیک با پوشش دهی مناسب و عالی از طریق سایت نیز قابل سفارش هستند.

  • هایلایتر هولوگرافیک

اگر می خواهید در یک موقعیت خاص منحصر به فرد به نظر برسید و توجه زیادی را به خود جلب کنید، بی شک هایلایتر هولوگرافیک بهترین گزینه است. رنگ این هایلایتر با قرار گرفتن در معرض نور به رنگ های رنگین کمان تغییر پیدا می کند. رنگ های هایلایتر هولوگرافیک بسیار متنوع بوده و شامل رنگ های صورتی، کرمی یا شیری، رنگ هولوگرافیک با دانه های مرواریدی و برنزی، آبی یخی و سایر رنگ های نقره ای و رنگین کمانی هستند. هر رنگ از این هایلایتر متناسب با رنگ پوستتان و نوع آرایشی که مدنظر دارید اثر بخشی خاص خود را دارد.

چگونه بهترین هایلایتر را برای پوست خود انتخاب کنیم؟

اگر رنگ پوست شما در رده رنگ های گندمی یا روشن قرار می گیرد، هایلایتر صورتی برای شما بهترین گزینه است. اگر پوست تیره یا سبزه دارید، بهتر است از هایلایترهایی با رنگ متمایل به طلایی یا برنزی استفاده کنید تا جذابیت چهره تان افزایش پیدا کند. همچنین هایلایت های رنگ صورتی و رزگلد خیلی خوب روی هر رنگ پوستی قرار می گیرند؛ انتخاب رنگ هایلایتر با استفاده از پالت هایلایترهای هدیک و پولمیک که با رنگ های زیبا و متنوع در پالت های 6 رنگ و 12 رنگ نیز موجود هستند، یک موضوع سلیقه ای به شمار می رود.

تاثیر شگفت انگیز هایلایتر

بهترین براش برای استفاده از هایلایتر چیست؟

به نظر می رسد که اگر از براش هایی که از موهای واقعی ساخته شده اند استفاده کنید تاثیرگذاری بهتری داشته باشد. می توانید هایلایترهای مایع و کرمی را با برس های زیبای ساخته شده از موهای مصنوعی نیز استفاده کنید. به صورت کلی برای هایلایتر پودری براش باد بزنی گزینه مناسب تری است.

چگونه می توان هایلایتر را محو کرد؟

یکی از نگرانی مهم خانم ها در زمینه آرایش این است که چطور آن را محو کنند؟ سوال بسیار خوبی است. در جواب این سوال باید بگوییم هنگامی که از هایلایتر مایع یا کرمی استفاده می کنیم، احساس می کنیم کرم پودر به صورتمان ماسیده است. در اینجا می توانید برای زدن کرم پودر یا پنکیک روی صورت خود با نوک انگشتانتان یا با استفاده از اسفنج آرایشی قرار دهید.

نحوه استفاده از هایلایتر

باید بدانید که بعد از زدن هایلایتر دیگر قادر نخواهید بود تا چیز جدیدی روی آن اضافه کنید؛ در واقع قبل از اینکه از هایلایتر استفاده کنید باید زمینه پوست شما کاملا آماده شده باشد و قبل از آن فونداسیون، کانتور و برنزر را نیز استفاده کرده باشید.

تاثیر شگفت انگیز هایلایتر

مرحله اول: اول از هر چیز باید رژگونه بزنید؛ رنگ دلخواهی از  پالت 12 رنگ رژگونه هایلایتر پولمیک انتخاب می کنید که با پیگمنت دهی و کیفیت بسیار بالایی است. باید رنگ آن روی پوست شما کاملا طبیعی به نظر برسد. با استفاده از یک برس رژگونه مناسب آن را روی پوست خود بگذارید و سپس آن را محو یا بِلِند کنید.

مرحله دوم: ابتدا آرایش را تکمیل و سپس هایلایتر را روی پوست خود بزنید. برای زدن هایلایتر باید به ساختار چهره خود دقت کنید.

فرقی نمی کند صورت شما گرد است یا بیضی یا هر شکل دیگر، مهم این است که مکان های ایده آل برای زدن هایلایتر  را بدانید.

مرحله سوم: بالای مرکز لب بالا، چانه، روی برآمدگی گونه، زیر ابرو، نوک بینی، قسمت فرو رفتگی لب بالایی و پیشانی از جمله نقاطی هستند که برای روشن تر نشان داده شدن صورت شما و برجسته شدن این نقاط می توانید از هایلایتر استفاده کنید، چرا که برجسته کردن این نقاط زیبایی و جذابیت زیادی به صورت شما می دهد.

اینکه هایلایتر را روی بدن و صورت خود استفاده کنید یا تنهای روی قسمت های خاصی از صورت به سلیقه شما بستگی دارد.

مرحله چهارم: در مرحله آخر می توانید از پودر فیکس پولمیک که در 8 رنگ موجود است استفاده کنید، البته وقتی که هنوز هایلایتر کاملا جذب پوستتان نشده است.

سخن نهایی

نقاط جذاب و زیبای صورت شما بعد از آرایش در واقع بخش هایی هستند که نور را به گونه ای طبیعی منعکس می کنند. صورت شما بعد از استفاده از کرم پودر یا کانسیلر مات می شود و درخشش طبیعی خود را از دست خواهد داد. این توانایی هایلایتر است که با استفاده از آن آرایش شما طبیعی و زیبا جلوه کند. انواع مختلفی از هایلایتر برای پوست وجود دارد و روش استفاده از هر کدام به تکنیک خاصی نیاز دارد. تمامی محصولات هایلایتر هدیک، ماسکات و پولمیک از طریق سایت شرکت آریانا به صورت عمده و یا جزئی قابل سفارش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید