آرایشی و زیبایی, مقالات تخصصی

8 ویژگی که یک رژ لب خوب باید داشته باشد

8 ویژگی که یک رژ لب خوب باید داشته باشد

برای خرید رژ لب در رنگ های مختلف از جمله رنگ قرمز، صورتی، نارنجی، کالباسی و غیره باید مطمئن شوید که رژ لب با کیفیتی را انتخاب می کنید. متاسفانه اکثر خانم ها یک تصور غلط رایج دارند، آنها باور دارند که محصولات خوب باید گران باشد. در بیشتر موارد شما با توجه به میزان هزینه ای که پرداخت می کنید خدمات دریافت می نمایید. اما وقتی صحبت از محصولات با کیفیت به میان می آید، می توانند در همه رنگ ها و قیمت ها عرضه شوند. در این مقاله ما خلاصه ای از 8 ویژگی را که یک رژ لب خوب باید داشته باشد برای شما آورده ایم.

8 ویژگی مهمی که هر رژ لب باید داشته باشد:

  • ماندگاری طولانی
  • دارای تعداد زیادی رنگدانه
  • بسیار نرم
  • آبرسان
  • چسبندگی کم
  • بوی خوب
  • مطابقت با رنگ پوست
  • برطرف کننده نیاز

ماندگاری طولانی رژ لب

یک رژ لب خوب باید از موادی تشکیل شده باشد که بتواند برای مدت طولانی روی لب شما باقی بماند. مطمئناً چیزهای مختلف مانند غذا خوردن، نوشیدن آب یا لمس کردن لب با زبان در طول روز باعث می ‌شود که رژ لب شما کمی از روی لب هایتان پاک شود.

در بیشتر موارد، محصول مورد نظر باید حداقل 5 ساعت بدون از دست دادن رنگ روی لب ماندگار باشد. رژ لب شما نباید هنگام تماس دندان با لب بطور کامل پاک شود. البته ماندگاری این محصول به نوع آنها (براق و مات) بستگی دارد و همچنین ماندگاری بیش از حد هم می تواند نگران کننده باشد.

پیشنهاد ما به شما پالت 12 رنگ رژ لب B ماسکات است. این محصول با کیفیت دارای تنوع رنگی بالا، فرمولاسیون خاص و از همه مهم تر دوام و پوشش دهی بالا است و برای مصارف شخصی، حرفه ای و گریم مناسب می باشد. همچنین این محصول از برند محبوب ماسکات به دلیل وجود ماده موثر ی به نام کره کاکائو باعث حجم دهی لب و گونه شما می شود.

8 ویژگی که یک رژ لب خوب باید داشته باشد

تعداد زیاد رنگدانه در رژ لب

یک رژ لب خوب از رنگدانه های بسیار زیادی تشکیل شده است. وجود تعداد زیاد رنگدانه باعث می شود که تنها با یک دور رژ زدن، رنگ لب تغییر کند. در صورتی که رنگ آن روشن باشد باید از پوشش دهی خوبی برای یکدست شدن رنگ لب برخوردار باشد، در غیر اینصورت رگه هایی را روی لب ایجاد می کند. محصولات رگه‌ دار به لایه‌ های بیشتری برای یکنواختی نیاز دارد و همین امر باعث ایجاد سنگینی و حس چسبناکی لب ها می شود. در نهایت اگر محصول به اندازه کافی رنگدانه نداشته باشد، برای ایجاد رنگ، باید مقدار بیشتری از آن را روی لب بزنید و باعث هدر رفتن مقدار زیادی از محصول می شود.

پیشنهاد ما به شما پالت 12 رنگ رژ لب A ماسکات است. این محصول با کیفیت دارای بهترین رنگ های پایه برای ساخت بیش از ۱۰۰ رنگ منحصر به فرد است. و از همه مهم تر بدلیل فرمولاسیون خاص دارای پوشش دهی بالایی می باشد و برای مصارف شخصی، حرفه ای و گریم مناسب است. همچنین این محصول به دلیل وجود ماده موثری به نام کره کاکائو باعث حجم دهی لب و گونه شما می شود.

بسیار نرم

از فاکتورهای مهم دیگری که هنگام خرید باید به آن دقت کنید نرم بودن رژ است. این محصول از روغن، رنگدانه و موم تشکیل شده است. یک برند معتبر دارای این سه ماده مهم است که باعث می شود مواد به راحتی روی لب ها حرکت کند تا هنگام استفاده دچار دردسر نشوید.

پیشنهاد ما به شما رژ لب ماسکات است. این محصول با کیفیت دارای ماده موثری بنام کره کاکائو است که باعث نرمی و حجم دهی لب ها می شود. این محصول مناسب برای مصارف شخصی، حرفه ای و گریم است.

آبرسان

وقتی بین روغن و موم لوازم آرایشی تعادل خوبی برقرار باشد، باعث قدرت بسیار بالای آبرسانی محصول می شود. یک رژ لب خوب نباید باعث ایجاد خشکی و ترک لب‌ های شما شود، بطوری که انگار در ۱۰ روز گذشته در بیابان قدم زده‌ اید. البته فراموش نکنید که محصولات مات نسبت به براق خشک تر هستند. بنابراین اگر پوست خشکی دارید حتما از رژ لب های برق استفاده کنید. تمام محصولاتی که در فروشگاه آریانا موجود هستند از  قابلیت آبرسانی برخوردار می باشند.

8 ویژگی که یک رژ لب خوب باید داشته باشد

چسبندگی کم

برندهای معتبر با وجود ماندگاری بالا خیلی چسبناک نیستند. هیچ‌ کسی دوست ندارد هنگام سخنرانی در یک سمینار و یا در یک دورهمی دوستانه لب هایش چسبناک باشند.

پیشنهاد ما به شما پالت 6 رنگ رژ لب E ماسکات است. این محصول با کیفیت از فرمولاسیون خاصی تشکیل شده است که باعث حس بسیار پایین چسبندگی لب ها می شود. محصول مورد نظر بدلیل چسبندگی کم در بین افراد مبتدی، حرفه ای و گریمورها محبوبیت دارد.

بوی خوب

طبق بررسی های انجام شده از سوی کارشناسان فروشگاه آریانا بیشتر مصرف کنندگان و خریداران در فروشگاه ما از بوی خوب لوازم آرایش رضایت کامل را داشته اند. یک محصول خوب باید علاوه بر تمام موارد بالا از بوی خوبی نیز برخوردار باشد. منظور ما این نیست که باید از عصاره وانیل یا بوی گل رز تولید شده باشد، اما نباید بوی پلاستیک بدهد.

یک قانون بسیار مهم در مورد لوازم آرایش وجود دارد. این قانون به مصرف کنندگان می گوید که لوازم آرایشی باید بوی کمی داشته باشد یا اصلاً بویی نداشته باشد. اگر بوی مواد شیمیایی یا پلاستیکی به مشامتان می رسد، تاریخ مصرف آن گذشته است یا حاوی موادی مضر است.

مطابقت رژ لب با رنگ پوست

خرید رژ لب اگر باعث زیبایی لب های شما نشود چه فایده ای دارد؟ هنگام خرید این محصول حتما باید رنگ پوستتان را نیز در نظر بگیرید. به طور مثال اگر پوست روشنی دارید رنگ نارنجی و یا قرمز بهترین رنگ برای شما است. البته لازم به ذکر است که رنگ قرمز بهترین انتخاب برای تمام خانم ها با هر رنگ پوستی است.

شاید خرید آنلاین این محصول برای شما کمی دشوار باشد. اما نگران این موضوع نباشید. در فروشگاه آریانا پالت های ۶ تا ۱۲ رنگ رژ لب وجود دارد که شما می توانید با قیمت بسیار پایین آنها را خریداری کنید و از تنوع رنگ ها لذت ببرید.

برای مثال پیشنهاد ما به شما پالت 6 رنگ رژ لب D ماسکات و پالت 12 رنگ رژ لب A ماسکات است. این محصولات با کیفیت دارای تنوع رنگی بالا، فرمولاسیون خاص و از همه مهم تر دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند و مناسب برای هر رنگ پوستی می باشند.

پک کامل لوازم آرایش

برطرف کننده نیاز

هنگام خرید لوازم آرایش علاوه بر تمام موارد بالا باید محصولی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد. مثلاً شما باید در نظر بگیرید که علت خرید رژ لب رفتن به یک مهمانی رسمی است یا می خواهید به یک دورهمی دوستانه بروید.

همچنین شما باید به قیمت رژ لب هم توجه کنید و محصولی را انتخاب کنید که علاوه بر رفع نیاز شما مطابق با بودجه شما باشد. پیشنهاد ما برای یک خرید اقتصادی و هوشمندانه پالت 6 رنگ رژ لب E ماسکات است.

دیدگاهتان را بنویسید